Zmiany w balansie

Wszystkie newsy pojawiające się na stronie.
Post Reply
User avatar
Avmatrac
Chatterer
Chatterer
Posts: 206
Joined: 5 Jul 2013, 10:42
Character: Weruid Patryk
Guild: Dreamwalkers

Zmiany w balansie

Post by Avmatrac »

Image
Drodzy Tbijczycy, po dalszej obserwacji i analizie terenów łowieckich Soul War, nadal uważamy, że zarówno ich XP, jak i łupy są zbyt wysokie, zwłaszcza w odniesieniu do przedziałów poziomów, które są obecnie w stanie polować tam z zyskiem. Ponadto, podczas gdy tainty stanowią już wyzwanie, choć głównie w odniesieniu do bossów, nie mają one zbytnio wpływu na polowania na większą skalę. Chcemy to zmienić.

Aby rozwiązać oba aspekty, zdecydowaliśmy się ponownie ograniczyć XP i łupy w tym obszarze, ale także nagradzać graczy, jeśli podejmą większe ryzyko.

W związku z tym, podczas zapisu serwera 1 czerwca, zostaną wprowadzone następujące zmiany:
  • XP i łupy wszystkich normalnych potworów na terenach łowieckich Soul War zostaną obniżone o ~12%.
  • Ci, którzy są gotowi podjąć wyzwanie, będą mogli zwiększyć swoje zyski z normalnych potworów na tym terenie dzięki hołdowi Goshnara:
Każdy taint daje wzrost doświadczenia o 4,5%. Dodatkowe tainty zwiększają ilość punktów doświadczenia o 4,5% poprzez procent składany. Ponadto, każdy taint daje 4,5% szansy na drugi rzut łupem.
W przypadku party, członek z najmniejszą liczbą taintów będzie punktem odniesienia dla premii całej grupy:
  • Przykład 1) A ma 1, B ma 2, C ma 1, D ma 1 = Hołd Goshnara dla drużyny wynosi 1 co daje 4.5% bonusu XP i 4.5% szansy na dodatkowy loot
  • Przykład 2) A ma 1, B ma 2, C ma 1, D ma 1, E ma 0 = Hołd Goshnara dla drużyny wynosi 0, co oznacza brak bonusu XP i łupów
Im większa liczba taintów, tym większe ryzyko i tym większy bonus możesz otrzymać. Radzenie sobie z taintami, zwłaszcza kilkoma, wymaga odpowiedniej siły i skupienia, a także odwagi, co bardzo dobrze pasuje do naszej wizji tych terenów łowieckich. Listę potworów, których dotyczy ta zmiana i kilka innych szczegółów możecie sprawdzić tutaj.

Oczywiście nadal będziemy obserwować i analizować tereny łowieckie w całej Tibii, ponieważ balansowanie jest procesem ciągłym, więc dalsze zmiany będą wprowadzane z biegiem czasu.

Do zobaczenia w Tibii!
Wasi Community Managerowie

Post Reply